رازهای مهم برای شروع یک کسب و کار کوچک


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
کد لحظه شمار غیبت امام زمان برای وبلاگهای مهدویت

رازهای مهم برای شروع یک کسب و کار کوچک

 

۶ راز مهم برای شروع یک کسب و کار کوچک!!

داشتن یک کسب‌وکار کوچک چالش‌برانگیز بوده و با مشکلات متعددی روبرو است، اما در این‌جا شش راهنمایی وجود دارد که مسیر موفقیت را برای کسب‌وکارهای جدید آسان‌تر می کند.

۱. با شور و شوق کارها را پیگیری و دنبال کنید.

احتمالا هنگام شروع کسب‌وکارتان بسیار پرشور و هیجان‌زده هستید، اما با گذشت زمان حفظ شور و شوق اولیه سخت خواهد شد. شما باید هر روز به خودتان یادآوری کنید که چرا کسب‌وکارتان را آغاز کرده‌اید؟ چه هدفی دارید و اطمینان داشته باشید که عاشق کارتان هستید. اگر اولین راه‌حل شما کار نمی‌کند به دنبال راه‌حل‌های دیگری باشید و بهترین عکس‌العمل را در مقابل مشکلات نشان دهید.

۲. سرمایه موجود را در هر لحظه بدانید

یک کسب‌وکار در حال اجرا هنر و علم است. هنر عشق شما است و علم مدل کسب‌وکار شماست. مطمئن شوید که مدل کسب‌وکارتان را درک کرده‌اید. این چیزی است که نمی‌توانید از آن سلب مسئولیت کنید و به شخص دیگری بسپارید. دانستن مقدار سرمایه موجود برای کسب‌وکار حیاتی است. اگر در هر لحظه بدانید کسب‌وکارتان در چه نقطه‌ای قرار دارد موفقیت خود را تضمین می‌کنید.

۳. هوشمندانه اعضای تیم‌تان را انتخاب کنید.

انتخاب یک تیم هیجان‌برانگیز و کمی ترسناک است، زیرا شما باید افراد مناسب برای این کار را پیدا کنید. شما به عنوان صاحب یک کسب‌وکار کوچک می‌توانید هر چیزی را انجام دهید، اما نمی‌توانید همه چیز را انجام دهید بنابراین نیاز به یک تیم دارید اگر فردی کارش خوب نبود بلافاصله او را اخراج کنید. کسانی را استخدام کنید که به انجام کارهایی که شما از آن نفرت دارید عشق بورزند و رویای خود را در هدف شما تمرکز کنند و با شور و شوق ادامه دهند.

۴. ارتباط با شرکای تجاری

شرکای تجاری می‌توانند مکمل‌های بسیار خوبی برای کسب‌وکار شما باشند، اما برقراری ارتباط براساس ارزش‌ها و انتظارات مهم است. شما می‌توانید در یک تاریخ مشخص با شرکای تجاری‌تان دیدار کنید و همکاری‌تان را یادآوری کنید. این دیدار همچنین می‌تواند به عنوان یک فرصت برای مبادله‌ی ایده‌های جدید و حل مشکلات باشد.

۵. خودتان را از اتفاقات غیرمنتظره حفاظت کنید.

در مورد موانعی که در طول مسیر ممکن است برای شما پیش بیاید فکر کنید و برای اتفاقات غیرمنظره آماده شوید. در نظر بگیرید چه اتفاقاتی ممکن است بیفتد که شما نتوانید آن‌ها را کنترل کنید و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید.

۶. کمک گرفتن از کارآفرینان دیگر

به عنوان صاحب یک کسب‌وکار کوچک می‌توانید همه‌ی تصمیم‌ها را به تنهایی بگیرید. اما بسیاری از مردم هستند که می‌توانند شما را پشتیبانی و حمایت کنند. کارآفرینان دیگر را پیدا کنید و از آن‌ها یاد بگیرید. کسی که چند سال پیش از شما کار را شروع کرده مطمئنا مشاور ارزشمندی برای شما خواهد بود. در آینده خواهید دید که بهترین مشاوره و راهنمایی‌های خود را از چنین افرادی کسب کرده‌اید.

کسب‌وکار در حال اجرای شما با کمی برنامه‌ریزی و فرآیندهای هموار به خوبی رشد کند.

اگر شما هم تجربه یا نظری در این زمینه دارید، آنرا با ما درمیان بگذارید




:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : یک شنبه 12 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: